Netuctový príbeh Jána Kozáka, futbalového búrliváka, ktorý sa ako jediný Slovák prebojoval na majstrovstvá Európy ako hráč i ako tréner. V roku 1980 patril k oporám mužstva, ktoré v Taliansku získalo bronzovú medailu a po 35 rokoch dotiahol k historickému triumfu slovenskú reprezentáciu. Mužstvo pod jeho vedením sa na budúci rok predstaví na ME vo Francúzsku, vôbec prvý raz v ére samostatnosti. Najlepší futbalista roka 1981 v ČSSR ako prvý postúpil s klubovým tímom do skupiny Ligy majstrov. V 1. FC Košice hrával pod jeho vedením aj syn Ján, ktorý kráčal v jeho futbalových šľapajách. Vypracoval sa na úspešného reprezentanta. Zahral si na majstrovstvách sveta 2010 v Afrike a po skončení kariéry sa vydal na trénerskú dráhu.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.