0
Nachádzate sa: Titulka / Spoločenská veda

Etika médií



Etika médií
-43%

Kód knihy:0027022
EAN:9788081013768
Autor:Remišová Anna
Rok vydania:2010
Vydavateľstvo:Kalligram
Jazyk:Slovenský
Väzba:Tvrdá
Počet strán:312
Stav knihy:Čisto nová




Produkt nie je skladom, sledujte jeho dostupnosť.
chyba
Vložte prosím Vašu e-mailovú adresu a my Vás budeme informovať po naskladnení tohto produktu.

 


Popis produktu

(E4) Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto tému je teda málo. Cieľom knihy je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom ovplyvňuje kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z postavenia médií v spoločnosti vyplýva aj požiadavka, aby sa v mediálnej činnosti striktne dodržiavala etika.

Kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o oblasť médií v súčasnej etape globalizácie, predovšetkým však študentom masmediálnych štúdií, mediálnej komunikácie a žurnalistiky ako východisko pri osvojovaní si profesijnej etiky v ich budúcej práci.

 
Súvisiace produkty