0
Reklamačný poriadok

Reklamácie

Pred prevzatím a zaplatením zásielky na pošte, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (zmoknutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenia) odporúčame zásielku neprebrať a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Na už prijaté poškodené zásielky reklamácie neprijímame.


Záručná doba

Na predávaný tovar sa vzťahuje záruka v prípade ak chýbajú stránky, alebo poškodenie a stav knihy nezodpovedá popisu, alebo vopred uvedeným závadám na knihe (popočiarkovaná, poškodený obal a pod.). V prípade oprávnenej reklamácii, vám knihy zoberiem späť a vrátim vám celú sumu na bankový účet. Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník sám. Predajca ponúka rovnako tak možnosť výmeny vráteného tovaru za tovar iný v rovnakej cenovej relácii.

V prípade reklamácie, vyplnte reklamačný formulár, ktorý je na stránke. http://www.knihaantik.sk/reklamacny-formular/

 

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy podľa zákona č, 102/2014 §7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji do 14 pracovných dní. Doba na odstúpenie začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Predávajúci sa zaväzuje pri oprávnenom odstúpení od zmluvy vrátiť celú sumu za tovar kupujúcemu a to najneskôr do 14-tich dní bankovým prevodom na účet kupujúceho.

UPOZORNENIE:

  • Podľa zákona č. 102/2014 Z. z. § 7, ods. 6, písmeno j, - zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale.
  • Podľa zákona č. 102/2014 Z. z. § 7, ods. 6, písmeno i, - zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh, alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil.