Svojou prvou knihou Život po živote doktor Raymond Moody zmenil naše názory na smrť. Rozprávanie ľudí, ktorí prešli štádiom klinickej smrti a vrátili sa do života, ich opisy cesty tunelom a príbehy o stretnutí s anjelskými bytosťami potvrdili existenciu života po smrti. Od vydania knihy Život po živote sa naňho nepretržite obracia množstvo ľudí, aby sa s ním podelili o nečakané zážitky, keď sa sami ocitli blízko smrti alebo keď zomrel niekto z ich blízkych. Dospelo bádanie o zážitku prahu smrti (ZPS) k vedeckému dôkazu, že jestvuje posmrtný život? Na tému posmrtného života k nijakému presvedčivejšiemu dôkazu ani nemožno dospieť. To však neznamená, že by sa tieto očividne jestvujúce zážitky nemali s úctou a záujmom skúmať.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.