(E2) Učebnica makroekonomickej teórie, osvedčená v pedagogickom procese na nemeckých univerzitách. Autori jej viacerých úspešných vydaní utvorili pevný teoretický základ na ďalšie hospodárske aplikácie. Charakterizujú klasicko-neoklasickú a keynesovskú teóriu a ich zhruba polstoročné súperenie. Osobitnú pozornosť venujú novším smerom vo vývoji makroekonómie: zavŕšeniu neoklasickej syntézy, teórii portfólia, monetarizmu, teórii racionálnych očakávaní a napokon neoklasickej teórii. Text je len minimálne zaťažený matematickým aparátom, ktorý je pre záujemcov o hlbšie poznanie uvedený v prílohe. Felderer, Homburg - Makroekonomika a nová makroekonomika (antikvariat, kniha)
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.