Cieľom tohto zväzku je prezentovať výsledky archeologického výskumu významnej stredovekej lokality (národnej kultúrnej pamiatky) pozostatkov gotického kostola zo 14. storočia a výskumu prikostolného cintorína, na ktorom sa pochovávalo od 11. do konca 17. storočia. Po príhovore nasledujú kapitoly venované stredovekej histórii Piešťan, problematike Starého kláštora v archívnych dokumentoch a história bádania lokality a napokon obsiahla časť archeologický výskum Starého kláštora v rokoch 1991 – 1994 a 2004, v ktorej je aj podrobný nálezových situácií, jednotlivých hrobov a nálezov, spôsob uloženia zomrelých a orientácia. V závere knihy je to kapitola zaoberajúca sa rozborom nálezov.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.