(K42) Čo robí zo ženy úspešnú ženu? To je otázka, na ktorú dôvtipne odpovedá táto kniha. Jej autorka dáva slovo módnym návrhárom, aby vyslovili svoje predstavy o štýle a úrovni, predstavuje fígle, prostredníctvom ktorých si svetoznáme modelky udržujú ideálnu líniu a kondíciu. Zverejňuje tajné adresy a pravidlá správneho nakupovania odevov a budovania šatníka. Okrem odporúčaní týkajúcich sa dobrého výzoru ponúka množstvo malých trikov a stratégií, ktoré treba ovládať a používať, ak chce žena dosiahnuť úspech v zamestnaní. K slovu sa dostane aj láska. Autorka s jemnou iróniou načrtáva oblasti, ktoré rozhodujú o súkromných úspechoch alebo prehrách.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.