(N32) V septembri 2009 dôsledkom náhleho zastavenia srdcovej činnosti 24-ročná dcéra známeho talianskeho novinára, autora svetového bestselleru Tajomstvá Jána Pavla II., upadá do kómy. Táto tragédia sa však stáva začiatkom neskutočne pozitívnych udalostí. Vďaka nič netušiacej a na nemocničné lôžko pripútanej dievčiny sa začínajú odohrávať malé i veľké zázraky... Nezvyčajná dôvera Caterininých rodičov v Božiu pomoc a ochranu Panny Márie, ktorú napriek svojmu utrpeniu verejne deklarujú, pohýna ľady v srdciach tisícov ľudí. Začína sa utvárať veľká reťaz solidarity a modlitby, impozantné predstavenie viery a lásky, ku ktorému sa pripájajú aj agnostici a ateisti. Mnohí začínajú nanovo veriť a odkrývať hodnotu modlitby...
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.