|
Dobrý deň, ste neprihlásený, prihláste sa | |
alebo zaregistrujte sa ako firma , občan |
Kód knihy: | 0036340 |
Autor: | Lesáková Dagmar |
Rok vydania: | 2007 |
Vydavateľstvo: | Sprint |
Jazyk: | Slovenský |
Väzba: | Tvrdá |
Počet strán: | 354 |
Stav knihy: | 5 - Bez poškodenia |
Pozícia | 27-4 |
Dostupnosť: | 1 |
Vaša cena : | 7.00 EUR |
(B4) Cieľom predkladanej publikácie je:
- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,
- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,
- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.