With illustrations from the original 1865 French edition. In the 1960s Walter James Miller discovered that the conventional translations of Vernes novels omitted at least 20% of the stories, and made in addition many textual and factual blunders. To correct this in 1978 Crowell published his new translation, an annotated version which contains many footnotes and illustrations of the period relating to the science of the time. It also restores Vernes reputation as a scientific author as well as a fictional story teller. Out of print for many years, it has been reprinted by Gramercy: 1995, which should enlarge the pool of books available for purchase.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.