(O31) K tradici Tibeťanů nepatří dlouhé tryzny a plané truchlení. Když současný dalajláma padne za oběť smrtícímu útoku teroristů, jejich životy zasvěcené duchovní svobodě tím nejsou nijak ohroženy. Stačí jen najít toho, v nějž se dalajláma reinkarnoval. Nezřídka to bývá překvapivé zjištění. Jako teď, kdy všechny stopy míří do Londýna. Do Londýna však od té chvíle nemíří jen duchovní stopa po zemřelém dalajlámovi a pozornost jeho věrných. Do města nad Temží se soustředí i pozornost zahraničních tajných služeb v čele s čínskou. Ta cítí příležitost zasadit nemilosrdný úder tibetské duchovní tradici, a tím dostat tuto hrdou a nepokornou zemi na kolena. A malý chlapec z londýnské chudé čtvrti se stává centrem pozornosti, jejíž příčinu ani nezná... Dobbs Michael - Budoucnost má Čínskou tvář (antikvariat, kniha)
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.