(H5) Autori - Richard Béliveau a Denis Gingras - sú poprední vedeckí pracovníci v oblasti onkológie na Quebeckej Univerzite v Montreali, výskumne sa zaoberajú vplyvom potravín a stravovania na vznik a vývoj nádorov. Výsledky dlhoročného výskumu sa touto knihou snažili priblížiť všetkým, ktorí si uvedomujú riziko a závažnosť rakoviny - zdravým, chorým a vyliečeným. Jazyk knihy je zrozumiteľný i neodborníkom, text je funkčne doplnený tabuľkami, grafmi a obrázkami. Čitateľ získa exaktne overené poznatky o chorobe a možnostiach jej liečby, čo ho určite bude motivovať k zmene stravovacích návykov. Po prečítaní knihy bude vedieť ako, ale najmä prečo tak má urobiť.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.